6 maja 2016

Od serca do rozumu. Kilometry nie istnieją


Serce położone w klatce piersiowej i mózg położony w czaszce. Tak daleko a jednocześnie bliżej niż Ci się wydaje.

Nie raz w życiu słyszałam pytanie: A co Ci mówi serce?

Serce to taki organ, który teoretycznie pompuje tylko krew, praktycznie każdy przypisuje mu magiczną moc obdarzania ludzi uczuciami. Niestety niektórych serca są zbuntowane i wybierają nieodpowiednich ludzi.

Gdzie wtedy jest rozum? Otóż on jest tym cichym, nikczemnym głosem, który czasami ratuje inną część ciała, a mianowicie Twoje cztery litery. 

Kiedy serce Ci mówi : napisz do niego? Może to ten jedyny?, a wszyscy znajomi krzyczą: Zrób to !, wtedy wkracza Rozum… i tak to on wtedy mówi Ci STOP.  Haha, nie on nie mówi stop, on zasiewa w Tobie mnóstwo niepewności. A co on sobie o Tobie pomyśli? A jak on weźmie mnie za psychopatkę? Jak on wcale nie chce ze mną pisać? Jak on będzie z tamtą laską właśnie siedzieć? Albo nie co  jak on będzie z kolegami wtedy rozmawiał? …

I co napiszesz? Ja nawet oddychać przestaje.

Bitwa pod Grunwaldem to pikuś, przy tym co ja przeżywam, gdy widzę tą zieloną kropeczkę.  Czasami mam wrażenie, że mój mózg jak komputer się przegrzeje i eksploduje… ale schładzają go łzy. Wystarczy jeden like pod profilowym jakiejś laski albo jeden głupi komentarz.

Ale o ile bitwy w historii zazwyczaj są jakoś rozstrzygane tak ta nie… żadna ze stron nie skapituluje i żadna z nich nie wygra i  tak od wielu miesięcy jest 1:1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz