18 maja 2016

Akcja MOTYWACJA

Motywacja... co to takiego?
Wydaje mi się, że to taki stan kiedy masz siłę do tego, żeby robić coś regularnie. Ja mam z tym problem. Wy też? Nie wiem ile razy postanowiłam: Od jutra będę biegać, ćwiczyć albo jeździć rowerem. Nie ważne co wybiorę, ważne żebym była w tym systematyczna (słowo, które do mnie kompletnie nie pasuje :P ) Jak już się zbiorę i np. pobiegam pół godziny to jestem mega zadowolona. Świetnie się czuję, mam lepszy humor i jeszcze więcej energii. Ale jak się zmotywować i robić to codziennie? Podobno wystarczy trochę dobrej woli i samozaparcia, ale to nie takie proste. Pomożecie mi? Piszcie, jak Wam udało się zmotywować samych siebie, albo kogoś innego :)
Czekam z niecierpliwością- Niezależna :)

2 komentarze:

  1. Trzeba się przełamać i zrobić to np. kilka dni pod rząd, żeby później iść ''za ciosem'' i w końcu to wejdzie w nawyk :)


    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za słowo dające nadzieję, że się da :) Pozdrawiam i zapraszam do czytania naszego bloga.
    Niezależna <3

    OdpowiedzUsuń